Bakis ;)

Wow hehe,idag är jag Bakis :P Det märks att jag dricker för lite,måste dricka lite oftare :P
Kanske nästa helg igen om vi drar till Lund,hoppas på de ialla fall...
Nästa månad ja ska tatuera mig :love: Har siktat in mig på de så nu är de bara pengarna kvar hehe..
Säger inte vad de ska bli men ROSA ska den vara :love: Rosa :love:
Fått dille på de nu hehe men de är en vacker och tjejig färg och ja som inte varit så flickig i mina år blir de
EXTRA mycket nu med åren. ;)

Aaaaa suck,skolan har juh börjar nu :( Såååå j*vla tråkigt faktiskt hehe..
SLUTAR 4 IMORRON SÅ PLANERAR ATT BARA SOFTA IDAG.!!! Juppsan...
Ska leta efter kläder me att ha imon,får ta ut d ja ska ha en dag innan annars hinner ja inte på morronen :P

Bye My Readers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0