Fredag natt. / All åt helvete, senare

Denna kvällen har nog varit en av de konstigaste sen ja blev upptagen..
Första kvällen ja festat loss ordentligt sen ja skaffa man hehe, men allt var så perfekt.
Det var ja,Pernilla,sofie hela tiden,
Vi var först hos Sofie i några timmar o drack CIDER.. :)
Någon vanilj sak me,ingen aning vad hehe ;P(((( I den långa flaskan))))

Vi drog till Kungen (Nice place men massa utlänningar som tagit över där nu)
Så det gäller att inte ha HÖGA åsikter där om man inte gillar "vissa" saker

Blev nog lite rund om fötterna ikväll :P



Jag & Pernilla :) On the" toilette "...


Träffa Nelli Med :P Var sen i sommras ja träffa henne,kristianstadagarna..

Allt gick som de skulle. Tills en gammal blatte Försökte dra in min kompis på toa..
Då kom en gammal nAZI och snacka me honom men sen började dom bråka o slåss i rök rummet.
Såå dom slogs rakt in i mig, så min armbåge for in i väggen o dom trampade på mina fötter.. Så är helt trasig just nu :P Kommer kännas imon när ja vaknar.. hagman fick åka in tror ja,o den gamla gubben såg ja inte.. Rätt åt honom, äckliga gubbar som ska på unga tjejer..

Ibland känns det inte som man passar in i det nya livet,
Jag är uppvuxen me fylla o slagge,inte någon fin familj.
Men vill ändå inte bli en sån som slåss o är odräglig. Ibland är man helt förvirrad :( :(
Jag vill så gärna passa in, kämpar för det,verkligen. Men ibland faller man tillbaka sitt gammla liv.
Vet knappt vem jag är längre. Vill bara så gärna ha ett bra liv med en bra framtid (L)
Ha någon vid min sida som Älskar MIG och hjälper mig och som accepterar mig,full som nykter..
Jag vet att man kan vara annorlunda onykter som nykter.
Men ja kommer alltid veta var jag har mitt hjärta och vad jag står för..
Hur vilsen jag än är just nu så kommer jag alltid älska min pojkvän så länge han finns o vill ha mig..O accepterar min fel o misstag.. Jag är o kommer alltid förbli en Tollarps Tjej. Ja kan inte ändra på mig,för det är den jag är..
Acceptera NU eller LÄMNA mig för sen är det försent..
En vän som stannar skyddar ja me livet, en som lämnar mig skiter ja i om de så gäller liv..
En som Älskar Mig Stannar ja hos och ÄR TROGEN för livet, men en som sviker mig lämnar ja utanför..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0