Helgen

Helgen har varit fantastisk :) I fredes så var vi på kalas hos min lilla syster. Hon blev 14 då :) Min lilla ninni. Var massa mat där hehe snacka om att man blev tjock :P Först midda,sen kakor. jag drack lite vin till,(hihi) Blev lite rund om fötterna kände jag. Sen var det tårta,mycket fin var den. Men ja äter inte tårta som synd är så min Hunny fick äta lite för mig me ;)  Sen mingla man lite. Sen  fick jag sjunga karioke me Irene hehe usch hatar att sjunga nyckter speciellt när Älskling fick höra på. Nästan lite pinsamt. Sen körde vi till HAVET Och myste lite under stjärnorna.
 Lördagen: Jag bakade nästan hela dagen :P  piroger,negerbollar och scones. Lite av det gick att äta.

Idag ska jag nog göra lite paj till min bror. Han gillar kakor o pajer hehe.. Har mitt eget lilla recept. 2 gröna äpplen=Sura helst.
Blanda mycket margarin och mjöl.
Hacka havregryn och häll i.
1/5 Desi socker
Sen är det bara att göra sin paj :P Låg värme tills den blir lite gyllenbrun på toppen. =Ät :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0