Anna Anka,är hon aldrig nöjd.?


Nu ångrar hon sig att hon var med i svenska hollyWoodfruarna...

Igår visades det näst sista avsnittet av säsong två av det populära tv-programmet och de tre nuvarande Hollywoodfruarna, Maria Montazami, Päivi Hacker och Lena Jolton, hade samlats för att intervjuas av Hans Wiklund. På plats fanns även Anna Anka som snabbt flikar in att TV har gett en falsk bild av henne. "Jag är inte glad att jag ställde upp. Jag fick en stämpel att jag var en bitch" säger hon. Samtidigt menar Anna att det var roligt att spela in programmen, men att det kostat henne hennes frihet! En liten snackis är att hennes aktuella program, "Anna Anka söker assistent", är till för att lyfta fram en helt annan bild av henne för svenska folket!

Då får vi väl hoppas hon kan visa sitt "rätta" Jag snart då hehe.


Today:LANGOS PÅ mENYN ;) :LOVE: SÅÅÅÅ GOTT.. Även lite nyttigt ;) Nästan,bara brödet som är onyttigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0