Fuck It

Aaaahh,Gud vad trött jag är. Kunde Fucking not somna inatt och sen när man väl somnat så vaknar man kl:04,00 För att de satans fåglarna ska kvittra. Har lixom ett träd precis utanför så.. Men får göra de godest av dagen ändå,ska lägga mig Exakt efter HollyWoodfruarna :love:  Har bara Eng idag så ska ta tag i det idag,och sen Mejla min Sv Lärare så att ja kan göra ett prov imon,Sååååå Borring.. :(
Men annars today händer de väl inte så mycket,ska ha spadag idag :love: :) Me massa pys mys och Fix..


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Jag hade turen att hinna träffa henne lite i lördags :)

2010-05-17 @ 11:13:24
URL: http://onewaytorock.blogg.se/
Postat av: christin

Hej

Tack för fina orden;)

Det skrivs så mycket om AD/Hd & mest negativt.

Så jag vill visa att alla är inte av ondo :)

Jag kämpar varje dag , men med glädje,vill också att mina barn & nära kanske förstår varför jag ser ut som ett "ufo" ibland ;)

Ha det bra titta gärna tillbaka..

Solen skiner här i dag.

Mvh christin

2010-05-17 @ 13:19:05
URL: http://nitsirhc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0