Kändis skvaller

Paris Hilton har råkat ut för det, Kim Kardashian likaså och nu är det föredetta Playboy Playmaten Kendra Wilkinsons tur! Den nyblivna mamman har nämligen spelat in en sexfilm som Vivid Entertainment nu kommer att släppa och Kendra säger själv att hon är helt förstörd över det hela, men det är inte vad vi har hört!

Om dom nu inte gillar det så sluta gör sexfilmer då :S Hur kul är det ändå att sitta och glo på sig själv..

Britta Diss..
Både Lady Gaga och Madonnas låtar har varit med i den populära tv-serien Glee så det var inte särskilt överraskande att Britney Speras manager Adam Leber startade en Twitter-kampanj för att försöka få med Brittans låtar i serien också. Adam räknade dock inte med Glees Matthew Morrison som tyvärr inte är ett fan alls!
 Brittas kommentar:Aja man kan inte vara älskade av alla...

Idag blir det att alla mina kläder kommer hit,och en kompis ska komma och kolla på dasset så man kan koppla in tvättmaskin :P  Sen ska ja mysa till det här och bara PYSA :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men var gärna med och tävla om designen på min blogg :D

2010-05-07 @ 15:35:46
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: mersiha

vsg tack du är också fiin ;) jag ska slappa lite nu, hur mår du då?:D

2010-05-07 @ 21:21:03
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Vilken fin blogg + header, jag älskar rosor!



Jag har Veckans Blogg varje söndag, skicka en kommentar om du är intresserad av att bli vald!



Har även tävlingar, så kika in! :)

2010-05-08 @ 08:45:52
URL: http://lindahmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0