Juppsan :)

Guuuud så trött jag är :P hihih Tränat lite.. Bir nog inget mer spännande i min blogg för idag.
Datan är lite seg me idag :( .. Meeen är nog bara lite ont om plats på den just nu ;)
Tänkte lägga mig ner nu och bara chilla och glo på film, man har juh lite sovmoron :P Min gjympalärare kommer inte sätta G så kan lika bra sov den extra lilla stunden, för menar ska han ändå inte ändra sig så varf bryr sig :P Slutar snart juh så ^^    



Läste att Heidi Montag ska bära bikini :P Sjukt snygg,men passar som sagt nog bara smala tjejer ;)
Så får jobba på att gå ner :P :love:


Men den var j*vligt fin :love: Man visar inte så mycket som man gör i en vanlig bikini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0