Lördag ;)

Igår var det skit kul :love: Min kusse me hennes killer var här. Vi åt och drack och spelade lite kort,
Som vanligt blev man väl först lite rund om fötterna :P Mohaha
Vi käkade Tacos :D Gooot. OCh sen massa godis efteråt me så klart ;)   Sen blev det pub Banken för första gången,var mer ett singel Ställe om jag får säga det sj. Elr för att hitta en och vara otrogen me.
Så dit vet ja inte direkt om man kommer hamna igen :P Man blir lite konstig på det stället me tyckte jag hehe man drogs in i det hela. Men träffade någon skoj där ialla fall.


Funderar
,
Alla var förlovade vid det bordet igår. kanske man inte ska/vill förlova sig,alla gör juh det.
Hmm nej ja ska nog inte ändra på något som jag har.. :D Tar dagen som den kommer, ingen planering för framtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0