Raffsa ihop

Jag har raffsat ihop ett litet collage lite snabbt :P hehe..


Lite saker från de jag köpt :love:  Dock inte han till höger :P Huey Boy-
Honom träffade jag idag,så vi gick lite i stan sen åkte vi hem till mig :D Han bjöd på lite tropicana :P Mmmmm...
Så vi har bara snackat massa skit om ALLT :P Mohaha.. Tips till alla svenska killat :P Åk till Belgien,för där är de lagligt att köpa fnask,o de finns massa nakna tjejer där :P  Eller om man bara vill supa och ha kul,för där är klubbarna öppna HELA natten... Och de finns coffeehous :love: Är faktiskt lagligt.. ;)
Sååå nu ska jag städa lite och dricka upp mitt vin ;) 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefin blogg, Verkligen!:)

2010-04-22 @ 12:00:12
URL: http://hardutidenminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0