(Djurröd) skrämmande nyheter:??


Gud så mycket snö det var ute i djurröd,och ja som tyckte de bara var mycket i kristianstad :P Där var det minst en halvmeter på vissa ställen. Till sommaren så ska ja ut och rida på den "nya" hästen :) stor sak den dära hehe


Fick även vete lite för mycket tror jag. Många saker och frågor säger mig att det är något fel på pappa.
När jag tänkte efter igår på allt jag fick höra så tänkte jag bara på en sak,är han döende.??
Ska han försvinna? Kommer jag bli ledsen? Så mycket jag hatat honom i så många år. Önskar man sig för mycket när man är arg kanske..... Ja det är en massa saker jag undrar,men det får jag ta den dagen det kommer tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0