Fundering

Just på morgonen funderar jag nog som mest. Alla tankar bara far-rundor. Jag sitter här i min stilla ro och dricker mitt morgon kaffe :P Samtidigt så känner jag mig lite ledsen när jag sitter och tänker på allt man inte ska tänka på. som t.ex i sommras,hur kul hade man inte då.? Vi var några st som alltid träffades och hittade på en massa,inte alltid så bra saker ;) men ändå.Vi hade roligt ial.. Vi åkte till power meet i hässle. Jag och Carro åkte till kivik :P usch det var en hemsk natt må jag säga. Bara massa nötter och någon vän från roadrunners.. Fast jag måste säga jag är lyckligare nu än då :) :)
Ja det är kanske tur man ändrar sina tankar och åsikter. Och att man förändras. Ja ska nog skatta mig glad att jag ändå har ett så bra liv jag har.. Nu är det bara två dagar kvar till jag åker till EKEBOOO..!! hihi ska bli lite kul :) :) Komma ifrån kristianstad ett par timmar.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0