Hatar att inte vara fri

Jag längtar tills jag är en fri människa. Mitt eget hem,mitt eget liv. Jag kan inte vara inlåst elr bli bestämd över.. Jag är en fristående människa. Här hemma är det ingen som bryr sig om ens liv,vad man gör elr har gjort. Man kunde lika bra rånat en bank utan att någon brytt sig om det.. Usch nej jag är så trött ibland. Aldrig någon som frågar en,har det varit bra?,vad har du gjort? INGEN..
Något bra i alla fall är att en gammal vän har hört av sig :) Så vi ska antagligen ses i veckan o prata lite skit :) Sen om man har tur en helgen att få träffa alla mina gammla kompisar.A-Team :P
Inte så många i våran lilla grupp men ett härligt gäng är det allt hehe..

En dag i mitt liv,snart hoppas jag. Så vill ja bara slå mig fri från allt o alla regler och kedjor.
JAg vill bli något,något stort och som man minns. Rik,känd och ha allt jag vill ha och som betyder något för mig.
Hus,barn,en liten kisse och min hobby och Min  Man så klart :)  (Ett eget liv)
Från och med idag jobbar jag på något STORT..!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0