Hejsan!

Nu är det såhär jag ska börja blogga lite om mitt liv och lite sådant:)
hoppas ni kommer tycka att detta ska bli skoj :)
Just nu är det lite körigt My håller på fixa min blogg hon är bäst ;) hihi
Igår så va det skola som sagt och då höll vi på med bromsrör & jag o my jobbar som bäst
väldigt duktiga vi va , det va äcklig skolmat så vi satte oss nere i omklädningsrummet och kollade på djungel boken 2 på min data jag hade med mig för jag skulle hem till Andreas efter skolan :)
Idag så va jag i skolan hände inte mycket jag mådde väldigt dåligt så jag stack hem vid två tiden . Nu sitter jag hemma hos Andreas:)
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll :)
Detta är My & ni kan följa hennes blogg som är Mysanthorsson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0