Lördag

Gick upp för en liten stundsen. På måndag åker min syrra till Indien i ca två månader,härligt :)
Så hon kommer idag och lämnar sin lilla vovve=Tingeling.. Hel härlig liten sak:P
satt och funderade här om dagen när min så kallade "pappa" ska ring mig. Han hörde av sig förra veckan och ville ses nu efter 9 år,jag vill jätte gärna men sen är man lite fundersam över varför han helt plötsligt vill ses. Jaja får väl se om det händer först hehe. Saker o ting som man undrara ibland är varför människor bara ändrara sig helt plötsligt,familj och vänner gör så ibland,kanske mest vänner då,ibland duger man,och ibland inte ,varför? Man kanske skulle ta sig en närmare titt på ens vänner för att se om dom verkligen är det,så man inte får en kniv i ryggen en dag när man som minst anar det :P. Nej nu tänkte jag gå och göra lite "frukost" så kallad hehe är diet-pulver nu så är inte så man längtar till att äta alltid :P  Men vill man vara fin så får man lida pin. Hoppas på att kunna gå ner en 10 kg till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0