Tisdag :)


Idag hade vi trummlära :P Det gick inte alls bra hehe,tacktkänsla som en enögdbäver :P
Så någon trumm-karriär ska ja då inte ha.
 Sen idag skulle vi lära oss om dikter. Mycket fint<3<3 Man fick göra en sj också,man skulle
välja ut 10 ord från en ordbok och sedan sätta ihopa det till något. MIN blev:
Jag hatar att kakla om golvet,det får min röst att rossla. Beloppet på banken kan ingen tämja.
Det smyger som en samuraj på natten. Den har kvickheten att försvinna. Jag är som en kavallerist i ett galleri...
Mycket dålig :P Men gick..

Usch,Varför är allt så hära?? Man har inte skoj att göra här i denna staden,folket är tråkiga. Alla är bara så falska mot en. Låtsas bry sig medans dom gottar sig i ens elände.. FYYY FAAAN..!!
Hade jag fått välja mitt liv hade jag velat bli känd och flyttat här ifrån. Till USA kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0